Nume:Novuslink Redirect Counter
Persoane implicate in proiect:tuty ,D!nake,mut2nt,
Uploader: D!nake
Descriere:Tine evidenta online a redirectelor
Descarcare: Pachet Complet ->http://www.girlshare.ro/1053664.7
Descarcare sma-->http://upload.addons.ro/download.php?file=881NovusLinkRedirectSTATS.sma
In primul rand eu nu sunt altii asa ca vreau sa stiti de la bun inceput, scriptul folosit la afisarea online a evidentei este al lui Fast deci tot meritul ii apartine pentru php.
Ce vroiam sa va zic asa ca si introducere este ca am fost ajutat de multe persoane sia cum deja am ajuns sa cunosc pluginul in sine prea bine deci nu ma mai atrage.
Precizez inca odata ca am fost ajutat de Fast nu la criptare ci prin faptul ca mi-a explicat ce si cum e de facut ,mai tin sa precizez ca am preluat sursa buguita de pe linkcs am curatato cu ajutorul lui mut2nt si am dezvoltato cu ajutorul lui tuty asa ca inca odata vreau sa intelegeti nu sunt genul de persoana care face precum altii; am facut aia si ei nici nu stiu ce au facut public.
Tot ce pot sa spun ca mi se cuvine este publicarea lui si mai pot sa va zic ca fara mine si fara proiectul meu nu se putea face si in fon si la urma urmei a fost de catre comunitatea novuslink si tot de catre aceasta comunitate a fost facut public ca si prima versiune .
Poftim si sma... pentru redirect contorizat... cel mai bun sma pentru un redirect.Important e sa setati cat de repede sa trimita ... informatii privind cati jucatori a redirectionat un ADMIN aici> setati novuslink_redirect_uptime", "900"....
Cod:
/* --| Includem ce ne trebuie */
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < sockets >
/* --| Fortam ";" la fiecare sfarsit de rand */
#pragma semicolon 1
/* --| Definim numele fisierului CFG si celuilalt LOG */
#define LOG_NUMEFISIER "NovuslinkRedirect.log"
#define CFG_NUMEFISIER "NovuslinkRedirect.cfg"
/* --| Definim versiunea PLUGINULUI */
#define PLUGIN_VERSION "5.0.0"
/* --| Aici e ipul serverului tau! daca ipul din cfg nu e egal cu asta shutdown! */
#define SERVER_IP_LCENTA "80.96.216.57"
/* --| In cate secunde se va opri serverul daca nu are licenta valida */
#define SERVER_SECUNDE_OPRIRE 31
/* --| Aici scriem ce TAG sa ne apara cand vor aparea mesaje LOG si etc. */
#define TAG_PLUGIN "[Novuslink Redirect STATS]"
/* --| Aici sunt listate urmatoarele functii globale */
new gCvarRedirectIp;
new gCvarRedirectPort;
new gCvarRedirectPassword;
new gCvarRedirectHost;
new gCvarRedirectPath;
new gCvarRedirectUsername;
new gCvarRedirectUpdate;
new gRedirectHost[ 50 ];
new gRedirectName[ 50 ];
new gRedirectPath[ 50 ];
new gError;
public plugin_init()
{
/* --| Inregistram pluginul sa apara in lista cand dam amx_plugins */
register_plugin( "NovusLink Redirect STATS", PLUGIN_VERSION, "Novuslink TEAM" );
/* --| Inregistram cvarurile care vor fi puse in fisierul CFG */
gCvarRedirectIp = register_cvar( "novuslink_redirect_server", "80.96.216.57" );
gCvarRedirectPort = register_cvar( "novuslink_redirect_serverport", "00000" );
gCvarRedirectPassword = register_cvar( "novuslink_redirect_serverpw", "" );
/* --| Inregistram cvarurile care vor trebui modificate de catre utilizator pentru a isi seta
--| Propria baza de date! */
gCvarRedirectHost = register_cvar( "novuslink_redirect_host", "www.novuslink.ro" );
gCvarRedirectPath = register_cvar( "novuslink_redirect_path", "/webscript" );
gCvarRedirectUsername = register_cvar( "novuslink_redirect_username", "Novuslink Default Username" );
/* --| Aici setam la cate minute/secunde sa dea pluginul update in baza de date
--| Calculam asa:
--| 1 minut = 60 secunde
--| 15 minute = 15 * 60 = 900
--| Important! Ca sa mearga bine pluginul tre sa modifici aici jos secundele.. iei calculatoru si faci
--| Altfel nu va merge! Portul 80 se va bloca!! */
gCvarRedirectUpdate = register_cvar( "novuslink_redirect_uptime", "900" );
/* --| Aici e taskul care se repeta la secundele editate de dv, adica cele originale 900 = 15 minute */
set_task( float( get_pcvar_num( gCvarRedirectUpdate ) ), "RedirectServer", _, _, _, "b" );
/* --| Aflam IP-ul serverului care ruleaza */
new szServerIp[ 40 ];
get_pcvar_string( gCvarRedirectIp, szServerIp, charsmax( szServerIp ) );
/* --| Daca IP-ul serverului nu este egal cu cel din fisierul CFG atunci facem urmatoarele lucruri! */
if( !equal( szServerIp, SERVER_IP_LCENTA ) )
{
/* --| Afisam niste mesaje in consola serverului */
server_print( "%s Nu detii o licenta valabila! Serverul se va opri in %d secunde!", TAG_PLUGIN, SERVER_SECUNDE_OPRIRE );
server_print( "%s Pentru mai multe detalii acceseaza http://www.novuslink.ro", TAG_PLUGIN );
/* --| Setam un task, ca dupa ce au trecut secundele setare, original = 31, atunci oprim serverul */
set_task( float( SERVER_SECUNDE_OPRIRE ), "ServerShutDown" );
}
/* --| Iar daca IP-lu serverului este egal cu cel din fisieurl CFG facem urmatoarele lucruri */
else
{
/* --| Afisam niste mesaje in consola serverului */
server_print( "%s Felicitari! Detii o licenta valida, iar pluginul functioneaza perfect!", TAG_PLUGIN );
server_print( "%s Pentru mai multe detalii acceseaza http://www.novuslink.ro", TAG_PLUGIN );
/* --| Creem un fisier log separat, si afisam in el urmatoarele mesaje: */
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Felicitari! Detii o licenta valida, iar pluginul functioneaza perfect!", TAG_PLUGIN );
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Pentru mai multe detalii acceseaza http://www.novuslink.ro", TAG_PLUGIN );
}
}
public plugin_cfg()
{
/* --| Aflam directorul "configs" din folderul amxmodx/, si fisierul CFG! */
new szConfigsDir[ 32 ];
new szFile[ 192 ];
get_configsdir( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ) );
formatex( szFile, charsmax( szFile ), "%s/%s", szConfigsDir, CFG_NUMEFISIER );
/* --| Daca fisierul CFG exista atunci executam cvarurile din el */
if( file_exists( szFile ) )
{
/* --| Executam fisierul CFG */
server_cmd( "exec %s", szFile );
/* --| Trimitem un mesaj de succes in consola serverului si in fisierul LOG */
server_print( "%s Fisierul ^"%s^" a fost incarcat cu succes!", TAG_PLUGIN, szFile );
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Fisierul <%s> a fost incarcat cu succes!", TAG_PLUGIN, szFile );
}
/* --| Daca fisierul CFG nu exista, atunci facem urmatoarele lucruri! */
else
{
/* --| Trimitem un mesaj de eroare in consola serverului si in fisierul LOG, ca fisierul CFG nu exista! */
server_print( "%s Eroare! Fisierul ^"%s^" nu a fost gasit!", TAG_PLUGIN, szFile );
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Eroare! Fisierul ^"%s^" nu a fost gasit!", TAG_PLUGIN, szFile );
}
}
public RedirectServer()
{
/* --| Aflam PORT-ul serverului */
/* --| Nu folosim PCVAR pentru port, deoarece il utilizam doar odata in acest plugin */
new RedirectPort[ 10 ];
get_cvar_string( "port", RedirectPort, charsmax( RedirectPort ) );
/* --| Reluam cvarurile pentru baza de date */
get_pcvar_string( gCvarRedirectHost, gRedirectHost, charsmax( gRedirectHost ) );
get_pcvar_string( gCvarRedirectPath, gRedirectPath, charsmax( gRedirectPath ) );
get_pcvar_string( gCvarRedirectUsername, gRedirectName, charsmax( gRedirectName ) );
/* --| Practic, aici nu e nevoie sa explic tot ce se intampla, deoarece e simplu
--| In acest public, serverul face update la scripturile web si trimite noile informatii */
new RedirectSocket = socket_open( gRedirectHost, 80, SOCKET_TCP, gError);
new szData[ 512 ];
formatex( szData, charsmax( szData ), "GET %s/alive.php?p=%s&f=%s HTTP/1.1^r^nHost:%s^r^nConnection: close^r^n^r^n", gRedirectPath, RedirectPort, gRedirectName, gRedirectHost );
socket_send( RedirectSocket, szData, charsmax( szData ) );
}
public ServerPlayers()
{
/* --| Urcam numarul de redirectionati in baza de date web! */
/* --| Luam cvarurile pentru baza de date */
get_pcvar_string( gCvarRedirectHost, gRedirectHost, charsmax( gRedirectHost ) );
get_pcvar_string( gCvarRedirectPath, gRedirectPath, charsmax( gRedirectPath ) );
get_pcvar_string( gCvarRedirectUsername, gRedirectName, charsmax( gRedirectName ) );
/* --| Nici aici nu mai e nimic de explicat, doar comunicam cu baza de date!
--| Practic, urcam noii jucatori redirectionati, si reimprospatam baza de date! */
new PlayerSocket = socket_open( gRedirectHost, 80, SOCKET_TCP, gError);
new PlayerCount[ 512 ];
formatex( PlayerCount, charsmax( PlayerCount ), "GET %s/new.php?f=%s HTTP/1.1^r^nHost:%s^r^nConnection: close^r^n^r^n", gRedirectPath, gRedirectName, gRedirectHost );
socket_send( PlayerSocket, PlayerCount, charsmax( PlayerCount ) );
}
public ServerShutDown()
{
/* --| Practic, aici oprim serverul deoarece nu detinem o licenta valida! */
/* --| Trimitem comanda de exit la server, poate fi si 'quit' sau 'exit' e tot acelasi lucru! */
server_cmd( "exit" );
/* --| Afisam niste mesaje in fisierul LOG */
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Nu detii o licenta valabila! Serverul a fost oprit!", TAG_PLUGIN );
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Pentru mai multe detalii acceseaza http://www.novuslink.ro", TAG_PLUGIN );
}
public client_connect( id )
{
/* --| Cand se conecteaza un jucator pe server.. */
/* --| Luam parola serverului */
new szServerPassword[ 30 ];
get_pcvar_string( gCvarRedirectPassword, szServerPassword, charsmax( szServerPassword ) );
/* --| Luam IP-ul din fisierul CFG pentru a ii redirectiona pe acea adresa! */
new szServerIp[ 32 ];
get_pcvar_string( gCvarRedirectIp, szServerIp, charsmax( szServerIp ) );
/* --| Verificam daca intradevar se conecteaza un jucator, si verificam daca nu e BOT */
if( is_user_connecting( id ) && !is_user_bot( id ) )
{
/* --| Urcam numarul de redirectionati in baza de date web! */
ServerPlayers();
}
/* --| Verificam jucatorii de pe server, iar daca sunt mai multi sau egali cu 0, atunci ii redirectionam
--| spre noul IP din fisierul CFG ! */
if( get_playersnum() >= 0 )
{
/* --| Verificam daca serverul are o parola */
if( !equal( szServerPassword, "" ) )
{
/* --| Setam parola din fisierul CFG jucatorului, ca sa se poata conecta pe server! */
client_cmd( id, "password %s", szServerPassword );
}
/* --| Acum redirectionam jucatorul spre noua adresa din fisierul CFG */
client_cmd( id, "Connect %s:%d", szServerIp, get_pcvar_num( gCvarRedirectPort ) );
}
}
// --| PORT-ul serverului. Trebuie pus altfel nu va functiona 100%
Creati un fiser NovuslinkRedirect.sma ,copiati codul in el ,introduceti datele dumneavoastra in el :
gCvarRedirectHost = register_cvar( "novuslink_redirect_host", "www.dns.ro" );
gCvarRedirectPath = register_cvar( "novuslink_redirect_path", "/redirect" );
new LicenseSocket = socket_open( "www.dns.ro/redirect", 80, SOCKET_TCP, gError );
Si un cfg pentru ca cei care tin redirecte sa-si poata modifica numele sa apara in evidenta redirecte.
Cod:
// --| IP-ul serverului unde vor fi redirectati jucatorii
// --| Pluginul are licenta, daca schimbati acest IP, serverul se va opri, si nu veti putea
// --| folosi pluginul.
novuslink_redirect_server "89.32.64.289"
// --| PORT-ul serverului. Trebuie pus altfel nu va functiona 100%
_serverport "27015"
// --| Parola serverului in caz ca are. Daca nu are lasati ""
novuslink_redirect_serverpw ""
// --| USERNAME-ul care va aparea in baza de date![Smile](https://2img.net/i/fa/i/smiles/icon_smile.gif)
novuslink_redirect_username "numele vostru"
Dupa care il compilati si il puneti in ServerRedirect/cstrike/addons/amxmodx/plugins
Va duceti in ServerRedirect/cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adugati linia NovuslinkRedirect.amxx
cfg-ul il puneti in :\cstrike\addons\amxmodx\configs
Atentie!! sa nu aveti alte pluginuri decat NovuslinkRedirect.amxx si fakefull_original.amxx
Si multumim echipa novuslink !!
Persoane implicate in proiect:tuty ,D!nake,mut2nt,
Uploader: D!nake
Descriere:Tine evidenta online a redirectelor
Descarcare: Pachet Complet ->http://www.girlshare.ro/1053664.7
Descarcare sma-->http://upload.addons.ro/download.php?file=881NovusLinkRedirectSTATS.sma
In primul rand eu nu sunt altii asa ca vreau sa stiti de la bun inceput, scriptul folosit la afisarea online a evidentei este al lui Fast deci tot meritul ii apartine pentru php.
Ce vroiam sa va zic asa ca si introducere este ca am fost ajutat de multe persoane sia cum deja am ajuns sa cunosc pluginul in sine prea bine deci nu ma mai atrage.
Precizez inca odata ca am fost ajutat de Fast nu la criptare ci prin faptul ca mi-a explicat ce si cum e de facut ,mai tin sa precizez ca am preluat sursa buguita de pe linkcs am curatato cu ajutorul lui mut2nt si am dezvoltato cu ajutorul lui tuty asa ca inca odata vreau sa intelegeti nu sunt genul de persoana care face precum altii; am facut aia si ei nici nu stiu ce au facut public.
Tot ce pot sa spun ca mi se cuvine este publicarea lui si mai pot sa va zic ca fara mine si fara proiectul meu nu se putea face si in fon si la urma urmei a fost de catre comunitatea novuslink si tot de catre aceasta comunitate a fost facut public ca si prima versiune .
Poftim si sma... pentru redirect contorizat... cel mai bun sma pentru un redirect.Important e sa setati cat de repede sa trimita ... informatii privind cati jucatori a redirectionat un ADMIN aici> setati novuslink_redirect_uptime", "900"....
Cod:
/* --| Includem ce ne trebuie */
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < sockets >
/* --| Fortam ";" la fiecare sfarsit de rand */
#pragma semicolon 1
/* --| Definim numele fisierului CFG si celuilalt LOG */
#define LOG_NUMEFISIER "NovuslinkRedirect.log"
#define CFG_NUMEFISIER "NovuslinkRedirect.cfg"
/* --| Definim versiunea PLUGINULUI */
#define PLUGIN_VERSION "5.0.0"
/* --| Aici e ipul serverului tau! daca ipul din cfg nu e egal cu asta shutdown! */
#define SERVER_IP_LCENTA "80.96.216.57"
/* --| In cate secunde se va opri serverul daca nu are licenta valida */
#define SERVER_SECUNDE_OPRIRE 31
/* --| Aici scriem ce TAG sa ne apara cand vor aparea mesaje LOG si etc. */
#define TAG_PLUGIN "[Novuslink Redirect STATS]"
/* --| Aici sunt listate urmatoarele functii globale */
new gCvarRedirectIp;
new gCvarRedirectPort;
new gCvarRedirectPassword;
new gCvarRedirectHost;
new gCvarRedirectPath;
new gCvarRedirectUsername;
new gCvarRedirectUpdate;
new gRedirectHost[ 50 ];
new gRedirectName[ 50 ];
new gRedirectPath[ 50 ];
new gError;
public plugin_init()
{
/* --| Inregistram pluginul sa apara in lista cand dam amx_plugins */
register_plugin( "NovusLink Redirect STATS", PLUGIN_VERSION, "Novuslink TEAM" );
/* --| Inregistram cvarurile care vor fi puse in fisierul CFG */
gCvarRedirectIp = register_cvar( "novuslink_redirect_server", "80.96.216.57" );
gCvarRedirectPort = register_cvar( "novuslink_redirect_serverport", "00000" );
gCvarRedirectPassword = register_cvar( "novuslink_redirect_serverpw", "" );
/* --| Inregistram cvarurile care vor trebui modificate de catre utilizator pentru a isi seta
--| Propria baza de date! */
gCvarRedirectHost = register_cvar( "novuslink_redirect_host", "www.novuslink.ro" );
gCvarRedirectPath = register_cvar( "novuslink_redirect_path", "/webscript" );
gCvarRedirectUsername = register_cvar( "novuslink_redirect_username", "Novuslink Default Username" );
/* --| Aici setam la cate minute/secunde sa dea pluginul update in baza de date
--| Calculam asa:
--| 1 minut = 60 secunde
--| 15 minute = 15 * 60 = 900
--| Important! Ca sa mearga bine pluginul tre sa modifici aici jos secundele.. iei calculatoru si faci
--| Altfel nu va merge! Portul 80 se va bloca!! */
gCvarRedirectUpdate = register_cvar( "novuslink_redirect_uptime", "900" );
/* --| Aici e taskul care se repeta la secundele editate de dv, adica cele originale 900 = 15 minute */
set_task( float( get_pcvar_num( gCvarRedirectUpdate ) ), "RedirectServer", _, _, _, "b" );
/* --| Aflam IP-ul serverului care ruleaza */
new szServerIp[ 40 ];
get_pcvar_string( gCvarRedirectIp, szServerIp, charsmax( szServerIp ) );
/* --| Daca IP-ul serverului nu este egal cu cel din fisierul CFG atunci facem urmatoarele lucruri! */
if( !equal( szServerIp, SERVER_IP_LCENTA ) )
{
/* --| Afisam niste mesaje in consola serverului */
server_print( "%s Nu detii o licenta valabila! Serverul se va opri in %d secunde!", TAG_PLUGIN, SERVER_SECUNDE_OPRIRE );
server_print( "%s Pentru mai multe detalii acceseaza http://www.novuslink.ro", TAG_PLUGIN );
/* --| Setam un task, ca dupa ce au trecut secundele setare, original = 31, atunci oprim serverul */
set_task( float( SERVER_SECUNDE_OPRIRE ), "ServerShutDown" );
}
/* --| Iar daca IP-lu serverului este egal cu cel din fisieurl CFG facem urmatoarele lucruri */
else
{
/* --| Afisam niste mesaje in consola serverului */
server_print( "%s Felicitari! Detii o licenta valida, iar pluginul functioneaza perfect!", TAG_PLUGIN );
server_print( "%s Pentru mai multe detalii acceseaza http://www.novuslink.ro", TAG_PLUGIN );
/* --| Creem un fisier log separat, si afisam in el urmatoarele mesaje: */
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Felicitari! Detii o licenta valida, iar pluginul functioneaza perfect!", TAG_PLUGIN );
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Pentru mai multe detalii acceseaza http://www.novuslink.ro", TAG_PLUGIN );
}
}
public plugin_cfg()
{
/* --| Aflam directorul "configs" din folderul amxmodx/, si fisierul CFG! */
new szConfigsDir[ 32 ];
new szFile[ 192 ];
get_configsdir( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ) );
formatex( szFile, charsmax( szFile ), "%s/%s", szConfigsDir, CFG_NUMEFISIER );
/* --| Daca fisierul CFG exista atunci executam cvarurile din el */
if( file_exists( szFile ) )
{
/* --| Executam fisierul CFG */
server_cmd( "exec %s", szFile );
/* --| Trimitem un mesaj de succes in consola serverului si in fisierul LOG */
server_print( "%s Fisierul ^"%s^" a fost incarcat cu succes!", TAG_PLUGIN, szFile );
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Fisierul <%s> a fost incarcat cu succes!", TAG_PLUGIN, szFile );
}
/* --| Daca fisierul CFG nu exista, atunci facem urmatoarele lucruri! */
else
{
/* --| Trimitem un mesaj de eroare in consola serverului si in fisierul LOG, ca fisierul CFG nu exista! */
server_print( "%s Eroare! Fisierul ^"%s^" nu a fost gasit!", TAG_PLUGIN, szFile );
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Eroare! Fisierul ^"%s^" nu a fost gasit!", TAG_PLUGIN, szFile );
}
}
public RedirectServer()
{
/* --| Aflam PORT-ul serverului */
/* --| Nu folosim PCVAR pentru port, deoarece il utilizam doar odata in acest plugin */
new RedirectPort[ 10 ];
get_cvar_string( "port", RedirectPort, charsmax( RedirectPort ) );
/* --| Reluam cvarurile pentru baza de date */
get_pcvar_string( gCvarRedirectHost, gRedirectHost, charsmax( gRedirectHost ) );
get_pcvar_string( gCvarRedirectPath, gRedirectPath, charsmax( gRedirectPath ) );
get_pcvar_string( gCvarRedirectUsername, gRedirectName, charsmax( gRedirectName ) );
/* --| Practic, aici nu e nevoie sa explic tot ce se intampla, deoarece e simplu
--| In acest public, serverul face update la scripturile web si trimite noile informatii */
new RedirectSocket = socket_open( gRedirectHost, 80, SOCKET_TCP, gError);
new szData[ 512 ];
formatex( szData, charsmax( szData ), "GET %s/alive.php?p=%s&f=%s HTTP/1.1^r^nHost:%s^r^nConnection: close^r^n^r^n", gRedirectPath, RedirectPort, gRedirectName, gRedirectHost );
socket_send( RedirectSocket, szData, charsmax( szData ) );
}
public ServerPlayers()
{
/* --| Urcam numarul de redirectionati in baza de date web! */
/* --| Luam cvarurile pentru baza de date */
get_pcvar_string( gCvarRedirectHost, gRedirectHost, charsmax( gRedirectHost ) );
get_pcvar_string( gCvarRedirectPath, gRedirectPath, charsmax( gRedirectPath ) );
get_pcvar_string( gCvarRedirectUsername, gRedirectName, charsmax( gRedirectName ) );
/* --| Nici aici nu mai e nimic de explicat, doar comunicam cu baza de date!
--| Practic, urcam noii jucatori redirectionati, si reimprospatam baza de date! */
new PlayerSocket = socket_open( gRedirectHost, 80, SOCKET_TCP, gError);
new PlayerCount[ 512 ];
formatex( PlayerCount, charsmax( PlayerCount ), "GET %s/new.php?f=%s HTTP/1.1^r^nHost:%s^r^nConnection: close^r^n^r^n", gRedirectPath, gRedirectName, gRedirectHost );
socket_send( PlayerSocket, PlayerCount, charsmax( PlayerCount ) );
}
public ServerShutDown()
{
/* --| Practic, aici oprim serverul deoarece nu detinem o licenta valida! */
/* --| Trimitem comanda de exit la server, poate fi si 'quit' sau 'exit' e tot acelasi lucru! */
server_cmd( "exit" );
/* --| Afisam niste mesaje in fisierul LOG */
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Nu detii o licenta valabila! Serverul a fost oprit!", TAG_PLUGIN );
log_to_file( LOG_NUMEFISIER, "%s Pentru mai multe detalii acceseaza http://www.novuslink.ro", TAG_PLUGIN );
}
public client_connect( id )
{
/* --| Cand se conecteaza un jucator pe server.. */
/* --| Luam parola serverului */
new szServerPassword[ 30 ];
get_pcvar_string( gCvarRedirectPassword, szServerPassword, charsmax( szServerPassword ) );
/* --| Luam IP-ul din fisierul CFG pentru a ii redirectiona pe acea adresa! */
new szServerIp[ 32 ];
get_pcvar_string( gCvarRedirectIp, szServerIp, charsmax( szServerIp ) );
/* --| Verificam daca intradevar se conecteaza un jucator, si verificam daca nu e BOT */
if( is_user_connecting( id ) && !is_user_bot( id ) )
{
/* --| Urcam numarul de redirectionati in baza de date web! */
ServerPlayers();
}
/* --| Verificam jucatorii de pe server, iar daca sunt mai multi sau egali cu 0, atunci ii redirectionam
--| spre noul IP din fisierul CFG ! */
if( get_playersnum() >= 0 )
{
/* --| Verificam daca serverul are o parola */
if( !equal( szServerPassword, "" ) )
{
/* --| Setam parola din fisierul CFG jucatorului, ca sa se poata conecta pe server! */
client_cmd( id, "password %s", szServerPassword );
}
/* --| Acum redirectionam jucatorul spre noua adresa din fisierul CFG */
client_cmd( id, "Connect %s:%d", szServerIp, get_pcvar_num( gCvarRedirectPort ) );
}
}
// --| PORT-ul serverului. Trebuie pus altfel nu va functiona 100%
Creati un fiser NovuslinkRedirect.sma ,copiati codul in el ,introduceti datele dumneavoastra in el :
gCvarRedirectHost = register_cvar( "novuslink_redirect_host", "www.dns.ro" );
gCvarRedirectPath = register_cvar( "novuslink_redirect_path", "/redirect" );
new LicenseSocket = socket_open( "www.dns.ro/redirect", 80, SOCKET_TCP, gError );
Si un cfg pentru ca cei care tin redirecte sa-si poata modifica numele sa apara in evidenta redirecte.
Cod:
// --| IP-ul serverului unde vor fi redirectati jucatorii
// --| Pluginul are licenta, daca schimbati acest IP, serverul se va opri, si nu veti putea
// --| folosi pluginul.
novuslink_redirect_server "89.32.64.289"
// --| PORT-ul serverului. Trebuie pus altfel nu va functiona 100%
_serverport "27015"
// --| Parola serverului in caz ca are. Daca nu are lasati ""
novuslink_redirect_serverpw ""
// --| USERNAME-ul care va aparea in baza de date
![Smile](https://2img.net/i/fa/i/smiles/icon_smile.gif)
novuslink_redirect_username "numele vostru"
Dupa care il compilati si il puneti in ServerRedirect/cstrike/addons/amxmodx/plugins
Va duceti in ServerRedirect/cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adugati linia NovuslinkRedirect.amxx
cfg-ul il puneti in :\cstrike\addons\amxmodx\configs
Atentie!! sa nu aveti alte pluginuri decat NovuslinkRedirect.amxx si fakefull_original.amxx
Si multumim echipa novuslink !!